Субота, 26.05.2018, 01:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Кривицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Форма входу
Категорії розділу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Образотворче мистецтво 3 клас

 

Тема: Соняшник у золотому брилі (слайд 1)

 

 Мета: вчити обирати колірне вирішення малюнку на підставі контрастних та споріднених кольорів, передавати характерні особливості форми соняшника; ознайомити з терміном «стилізація»; розвивати вміння аналізувати й порівнювати твори мистецтва;виховувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності.

 

Оснащення.

Візуальний ряд: презентація до уроку, таблиця з колірним колом, альбом-посібник «Образотворче мистецтво».

Обладнання:ТЗН

Матеріали та інструменти:фарби: гуаш, акварель;простий олівець,гумка, ємність для води, серветки, пензлики.

 

Тип уроку: практичної художньої діяльності.

 

                                Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми уроку.

 

     Метод «Мікрофон»

  • Пригадайте колірне коло, яке ми зображували на попередньому уроці й назвіть основні та похідні кольори.
  • Назвіть холодні кольори. Покажіть, де на колірному колі розміщені холодні кольори. (слайд 2. Колірне коло)
  • Що можна малювати холодними кольорами?
  • Назвіть теплі кольори. Які відчуття викликають у вас теплі кольори?

 

  • Відгадайте загадку

           До сонечка я схожий і сонечко люблю,

           За сонцем повертаю голівоньку свою.

            Стою стрункий, високий, в зелених шатах я,

           І золотом уквітчана голівонька моя.

           На кожному городі ви бачите мене.

           І всі, напевно, їли насіннячко моє. (Соняшник)

 

  • Сьогодні на уроці ми будемо малювати соняшник, обирати колірне вирішення малюнку на основі поєднання контрастних та споріднених кольорів, ознайомимось із терміном «стилізація».

 

ІІІ .Засвоєння нових знань.

    Розповідь вчителя.

  • Розгляньте фотографію із зображенням соняшника у вашому альбомі.

Соняшник – це рослина з високим рівним стеблом. У нього кругла, всіяна маленькими  чорними насінинками, серединка. Навколо серединки – жовті пелюстки. Зелене листя соняха має трикутну форму.

 

Хвилинка - цікавинка  (слайд 3)

   Квітка соняха має цікаву особливість: протягом дня вона повертає свою голівку за сонцем, ніби не може намилуватись ним. А ще соняшник не тільки красива квітка, а й корисна. Соняшникова олія, яку роблять з зерняток,- незамінний харчовий продукт.

 

  Художники часто зображують цю сонячну квітку у своїх роботах. Тож увімкнемо нашу презентацію і розглянемо роботи художників. (Слайд 4)

  • Порівняйте ці роботи. Що спільного у цих роботах? (Соняшники мають круглі серединки, жовті пелюстки, зелене листя)

    На одній картині соняшники намальовані такими, якими вони є в природі: у них різноманітні форми пелюсток, листків, відтінки кольорів. Світло і тінь надають зображенню об’ємності.

     На декоративному панно соняшник зображено без світла і тіні – площинно. Повторюються одні і ті ж форми пелюсток та листків. Цей малюнок спрощений, декоративно перероблений, або стилізований. (слайд 5)

 

       Відомі художники також любили малювати соняхи. Наприклад: всесвітньо відомий нідерландський художник Вінсент ван Гог також їх малював. Давайте розглянемо його картину. (слайд 6)

 

  Вивчення терміна.

   Сьогодні ми ознайомимося з новим терміном «стилізація». Прочитайте визначення. (слайд7. Віконце художника)

Стилізація – це творче перевтілення форм реального світу з найбільш художнім узагальненням, виявлянням його умовних декоративних якостей.

  • Де у житті вам траплялись зустрічати стилізовані зображення предметів? (На вишитих рушниках, серветках,в’язаних шапках, на писанках)
  • А зараз сонечко вас закликає на зарядку!

 

 

 

 

ІV. Фізкультхвилинка. (слайд 8)

  На зарядку сонечко закликає нас.

  Піднімаємо руки за сигналом «Раз».

  Шелестять навколо листя і трава

  Опускаємо руки за сигналом «Два».

 

 

(Продовження етапу засвоєння нових знань)

  • Отож розпочинаємо малювати соняшник.

Пояснення послідовності виконання завдання (слайд 9)

     1. Обираємо формат аркуша. Соняшник росте вгору, тож розміщуємо         аркуш вертикально.

  1. Коричневою фарбою коловими рухами пензлика промальовуємо великі кола. Це серединка квітки.
  2. Кінчиком пензлика з чорною фарбою легенько торкаємось серединки, малюючи зернятка. Кладемо краплинки в ряд одна біля одної.
  3. Промальовуємо пелюстки соняшника густою жовтою чи оранжевою фарбою.
  4. Малюємо зелене стебло і листя, яке має заокруглену трикутну форму.
  5. Замальовуємо тло навколо соняшника. Зверніть увагу на те, що жовте листя квітки найкраще проглядається на блакитному чи фіолетовому тлі.

 

V. Самостійна художня діяльність учнів.

Учні створюють композицію. Вчитель контролює їхню роботу.

 

VІ. Підсумок уроку.

  • Яку кольорову гаму ми використали у своїх малюнках?
  • Що таке стилізація?

Виставка робіт.

- Розмістіть ваші малюнки на виставці у формі сонячного кола. Розцвіло у нашому класі справжнє соняшникове поле. Ці чудові квіти на ваших малюнках схожі на маленькі сонечка. (слайд 10)

 

Категорія: Мої статті | Додав: Iruna (27.11.2014)
Переглядів: 385 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz