Вівторок, 16.10.2018, 13:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Кривицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Форма входу

РОШЖ (Рада організаторів шкільного життя)

Статут Ради організаторів шкільного життя

І. Загальні положення.

1.                Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

2.                Учнівське самоврядування є організацією, що складається з дітей , і створена для дітей.

3.                Учнівське самоврядування Кривицької ЗОШ І- ІІІ ступенів регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституція України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи.

4.                Учнівське самоврядування пропагує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

5.                Вищим органом учнівського самоврядування є учнівська конференція, яку скликають раз на рік.

6.                Керівні функції учнівського самоврядування виконує сесія учнівської ради, яку скликають щомісяця в класних колективах (учнівські збори), в мікрогрупах (засідання центрів).

7.                Виконавчим органом самоврядування є учнівська РОШЖ (рада організаторів шкільного життя), яку обирають на засадах рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.

8.                Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічні та учнівські колективи школи відкритого голосування.

9.                Головою ради учнівського колективу РОШЖ може бути учень 7 – 10 класу, якого обирають відкритим голосуванням члени учнівської ради.

10.           Староста класного колективу(організатора класу) обирають загальні класні збори з числа учнів класу. З їх числа формується старостат.

11.           Форми діяльності центрів, учнівських об’єднань визначають на засіданнях РОШЖ.

ІІ. Мета та завдання шкільного органу самоврядування.

1.                Різносторонньо розвиватися, самовдосконалюватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.

2.                Забезпечувати і захищати права учнів та інтереси на основі виконання правил і законів школи.

3.                Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішені всіх прав шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4.                Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5.                Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.

6.                Розвивати організаторські здібності в учнів, залучати їх до проведення навчально-виховного процесу.

7.                Формувати і розвивати гуманістично-спрямовану особистість з глибоко усвідомленою позицією, почуттям національної свідомості.

8.                Забезпечувати порядок в школі, організовувати пізнавальну, фізкультурно-оздоровчу діяльність, готувати та проводити свята, виставки, конкурси, змагання.

ІІІ. Структура учнівського самоврядування школи:

  •    Центр преси та інформації  
  •     Центр культури і дозвілля
  •     Центр спорту та здорового способу життя
  •    Центр захисту прав дитини та допомоги в проблемних    ситуаціях
  •     Центр екології та краєзнавства
  •     Центр толерантності та духовного розвитку


Центр преси та інформації:

-                     інформує про всі події, які відбулися в школі;

-                     сприяє підвищенню інтересів до життя школи;

-                     зберігає та обробляє дані, та надає інформацію про діяльність РОШЖ;

-                     підбирає матеріали до написання сценаріїв, вечорів відпочинку;

-                     випускає газету «ФаІнКо»;

-                     оформлює газети, стенди.

Центр культури і дозвілля:

-                     організовує естетичне виховання учнів;

-                     пропагує здоровий спосіб життя;

-                     організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, спортивно-оздоровчих заходів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;

-                     розвиває творчі здібності школярів шляхом залучення до роботи в гуртках, секціях, учнівських об’єднаннях.

Склад центру:

Творче об’єднання «Етюд», студія грації та краси.

-                     залучають якомога більше дітей до позаурочної діяльності,  організації змістового дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

-                     формують творчу, працелюбну , гармонійно розвинену особистість.

Центр спорту та здорового способу життя:

-                     забезпечує повноцінний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров’я;

-                     пропагує здоровий спосіб життя;

-                     організовує роботу спортивних секцій;

-                     проводить спортивні ігри на перервах, після уроків;

-                     організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи.

Склад центру:

1.                спортивні секції «Футбол», «Теніс»:

-                     залучають учнів і батьків до спортивно-масової фізкультурно-оздоровчої роботи у вільний від навчання й роботи час;

2.                «Юний пожежник»:

-                     активно сприяє вихованню в дітей обережного поводження з вогнем;

-                     навчає учнів основ пожежної справи, вмінь, навичок запобігання й гасіння пожеж, надання першої медичної допомоги під час пожеж.

Центр захисту прав дитини та допомоги в проблемних    ситуаціях:

-                     здійснює разом з учнями заходи зразкової поведінки, спрямовані на залучення підлітків, схильних до правопорушень, до роботи органів учнівського самоврядування;

-                     веде облік дітей схильних до правопорушень, проводить з ними профілактичні бесіди.

-                     надає соціальну підтримку сиріт, напівсиріт, дітей з багатодітних сімей;

-                     проводить благодійні акції.

Центр екології та краєзнавства:

-                     формує екологічну культуру людини, її гармонію з природою;

-                     проводить акції «Посади сад», «Збережемо нашу школу найкращою», «Зелений патруль»;

-                     охороняє довкілля, дбає про збереження шкільного майна;

-                     організовує проведення трудових операцій;

-                     заохочує дітей до вивчення історії свого краю, малої батьківщини, шанобливо ставитися до місць ушанування пам’яті  людей та історичних подій.

Центр толерантності та духовного розвитку:

-                     сприяє проведенню різноманітних заходів, спрямованих на духовне виховання, розкриття понять „екологія душі”, толерантність, гармонія;

-                      мотивує дітей до створення гармонійного внутрішнього світу;

-                       сприяє налагодженню взаєморозуміння, взаємоповаги між усіма учасниками навчально-виховного процесу: діти − педагоги, діти − батьки, батьки − педагоги, діти − діти.

-                      впроваджує проведення в школі тренінги з питань толерантності.

-                      організовує та проводить різноманітні заходи (акції, свята та конкурси), які сприятимуть вихованню толерантності та духовному розвитку дітей, батьків, педагогів.

Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz